"I NEED A DOLLAR, DOLLAR, A DOLLAR IS WHAT I NEED."


amanda och natasja påväg ner till Venice för att möta upp massa vänner för käk

käkade på ett jätte mysigt ställe precis vid strandkanten

efter vi käkat gick vi utmed stranden hela vägen bort till cheesecake factory i Marina del rey.

stannade och tog kort på den underbart vackra (ursäkta kärring språket) solnedgången.

inte så konstigt att vi stannade och tog kort kanske?
riktigt härlig onsdagskväll. imorgon börjar jag 2.15 pm, sovmorgon alltså. ska ta mig ner till gymmet innan och inviga mina nya löpskor - reebook easytone action! på fredag är jag ledig, yeah då blir det massa häng på stranden i venice. high on life right now or what? regnar det hemma eller? heh. skämt o sido..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0