"I HOPE KARMA SLAPS YOU IN THE FACE BEFORE I DO."

Plugget ledde till en skön nap i soffan. vaknar upp av att amanda och robin står och lagar mat. efter det tröck vi i oss melon, mango och chokladglass och grät till Hachiko. seriouslessness, imorgon måste jag hinna plugga lite mer innan vi börjar skolan. borde träna mer också. ja det borde jag. fan har ju tillgång till ett gym alla timmar om dygnet? well, let's make it a promise. den personliga tränaren är ju rätt snygg så det ska ju inte va allt för svårt att hålla...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra blogg!! Undrar var du hittar alla sköna citat? Grymma!

2011-09-20 @ 16:11:58
Postat av: Emelie

Tack! vissa hittar jag på själv, andra hittar jag på hemsidor när jag letar inspiration :)

2011-09-20 @ 19:18:01
URL: http://emelieebrandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0