FAIRFAX

bakissöndag i all ära. hade gärna sovit bort hela dagen, men jag, natasja, amanda, johan och jacke åkte in till fairfax flea market i west hollywood och shoppade. fanns så sjukt mycket där, går inte att beskriva. vintage kläder, möbler, skor, smycken, väskor - allt. dit kommer vi åka fler gånger. helt klart. jag fick med mig ett par slitna levis shorts, två t-shirtar, ett broderat linne, ett par boots, ett armband och ett halsband. oroa er inte, bilder kommer. promise. fixade även fjäderextensions i håret, blev as coolt! håller typ i 4 månader. värt

nu ska vi plugga resten av kvällen och hela dagen imorgon.. fan va kul. juste, fick min blackberry idag. äntligen kan jag nå mina kära vänner här! kommer underlätta kan man säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0