28.09.11

Mmmhm, jag tatuerade mig igår. trodde aldrig att jag skulle få göra den när vi kom dit, trodde vi skulle snacka om den bara och bestämma datum, men icke - pang sa det. och aj sa jag. men nu har jag en fin fjäder på revbenet. jag lägger ut en bild när den läkt lite mer. har dock redan lagt ut en bild på instagram (så om ni inte följer mig där så heter jag emeliebrandell) gaaaah jag är så nöjd, finner inga ord. tatueraren, jim silvia, var så otroligt duktig alltså.

snart ska vi ställa oss och laga en god avokadosoppa och sedan ska jag skriva min business uppgift på en sida. tror jag har lagom mycket energi för det efter min en timmas långa powernap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0