23.09.11

solen skiner och jag och natasja ska snart ut och gör en liten del av våran fotouppgift, så fort hon har skypat klart. lite senare ska vi förmodligen till killarna i Santa monica, poolhäng och grill, dock så har dem bevakning på deras lägenhet så vet inte hur det blir. annars är plan b att hänga vid våran pool vi tjejer, laga enchiladas, dricka vin, bubbla och bara dega. låter ju inte helt fel det heller?

men fan vad jag längtar tills vi kan gå ut alltså, ni fattar inte hur mycket jag längtar att bara kunna gå ut och köpa en drink - ut och klubba, dansa till housemusik, själva känslan. herregud. men snart så, vi jobbar påt. om en vecka typ, då har jag min "amerikanska 21-års dag" om man säger så hehehehehehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0