10.09.11

Har precis avslutat ett videosamtal med hela familjen, mormor och morfar och moster på skype. mysigt att höra allas röster. dem skulle spela jim rummy, blev lite avundsjuk. måste lära alla här spela det...

ikväll ska vi tjejer laga en tacopaj och massa gott, och sedan möta upp resten för att fortsätta kvällen med vin och dyligt. är fan sugen på att ta ett glas redan nu men klockan är bara halv två? hmm. nej nu ska jag ta tag i mig själv och göra lite nödvändigt.. tror jag måste köpa en ny mobil för det går inte att jailbreaka min iphone här än av konstiga själ. så blir det en blackberry kanske? känns så typiskt amerikanst. kan dock ha min iphone och surfa med osv. ju, mm så får det nog bli. orkar inte vänta på alla sega amerikanare som inte kan jailbreaka en telefon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0