08.09.11

Har precis fått i mig en god frukost (haha, jag skriver alltid när jag äter frukost?) och ska snart röra mig ner mot vårat gym med amanda och inviga våra nya easytone skor, såkallade rumpskorna. lol.

idag börjar jag skolan 2.15 pm och slutar 9.50 pm, alltså klockan tio på kvällen. tur att jag har cykel och sällskap med en kille från klassen hem säger jag bara. inte kul att behöva vänta på bussen här själv.. ni får en bild på hela cykeln sent ikväll, eller ja, inatt för er.

imorgon fredag är vi tjejer lediga, då ska vi cykla (dem som har cyklar i alla fall) till long beach med jacke och killarna och hänga vid stranden. tror det blir en riktigt nice dag! jag, amanda och natasja ska försöka hitta ett sushi ställe inne i santa monica påvägen dit också, har hört att det finns ett bra ställe :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0