03.09.11

Godmorgon godmorgon (läs med göteborgsdialekt), har precis avnjutit en god frukost. vi har hittat knäckebröd! woho! anyway, kvällen och natten igår var lyckad. tror jag och lovisa rullade in i vår lägenhet vid 04.30 eller nått sånt. ikväll ska vi i alla fall in till hollywoods kyrkogård och kolla på bio. sitta på filtar, dricka vin och ha med oss lite snacks. tror det kommer bli riktigt schyst. dem visar Edward Scissorhands på en stor bioduk.

Lägger upp lite bilder snart på min nya kamera som jag köpte igår för photo kursen. fick även med mig lite trosor hem från victorias secret. men det var faktiskt nödvändigt, inget spontanköp (!) haha... nu ska jag ta en dusch för snart kommer natasja över hit till oss. vi ska laga lite mat och hänga vid poolen innan vi ska åka in till hollywood. känns som det här kommer bli en bra dag, älskar att det är långhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0