01.09.11

Min nya kurs, principles of marketing, alltså marknadsföring, var hur bra som helst. riktigt bra lärare också! det här ser jag fram emot! har den även med amanda, lovis och johanna så det känns verkligen bra. international bussines å andra sidan, var inte lika rolig, men det är en bra kurs så det är bara att köra på. man får se det som en investering i sig själv, som vår marknadsföringslärare sa.

imorgon är jag ledig, och alla andra fredagar frammåt det här halvåret! so lovely. sovmorgonen är efterlängtad. och nu när allt har blivit rätt med kurser osv. så blir det inte allt för tidiga mornar ändå. can't stand those early mornings. att gå upp innan kl 06 för mig är omänskligt. agree?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0