update

Plugget gick sådär alltså, hann ändå börja med det viktigaste - fusklappen. haha. nu sitter jag och lyssnar på redemption song på repeat, tänker på mina kära vänner där hemma som åt fucking kebab ikväll (...) och funderar på att göra en till kopp kaffe. ÅH! igår köpte jag och amanda en jätte fin drömfångare till vårat sovrum som nu hänger ovanför våra sängar. älskar den, skulle kunna ha drömfångare överallt! visar en bild senare.

imorgon ska jag och natasja in till beverly hills efter skolan för att göra våran fjärde photo assignment som handlar om arkitektur. tror vi kan hitta lite intressanta byggnader där. har inte vart inne i beverly hills än, så det ska bli kul! 90210 yoooo godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0