update

nyvaken från en timmas powernap och min marknadsföringslärare har inte lagt upp uppgiften än på hemsidan där alla elever går in och tar del av powerpoints, uppgifter osv. tror han har lite problem. men vad gör det, då blir det grill och mys ikväll nere på stranden vid hamnen. ska fan stanna förbi cheseecake factory då som ligger där och köpa med mig världens (!!!) godaste cheseecake! har ni inte ätit där så har ni missat något, tro mig. det finns säkert 25 olika cheseecakes att välja mellan!

kan ni fatta att det är 36 grader här just nu!? I can't. men jag älskar det, det ska vara sånt här väder ett tag nu, indie summer som dem kallar det. bättre höst får man leta efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0