update

trots att jag har feber och att det känns som jag kokar när jag rör på mig - så har jag ändå fått mycket gjort idag, vem kunde tro det? jag har beställt sminktid på make up store till nästa helg, beställt vad jag ska köpa i taxfree katalogen till cypern (bilder finns nedanför)

Har även kollat upp hur det blir med mitt abonnemang när jag åker till L.A, tror jag måste lämna min iphone hemma, ett tips från coachen annars blir det väldans dyrt och svårt tydligen. får skaffa mig nått där med tanke på att man måste ha amerikanskt nummer. lite sorgligt kan jag känna.



Kommentarer
Postat av: A2

Du behöver inte lämna den hemma, bara se till att den är upplåst så fixar vi amerikanska SIM-kort sen bara :)

2011-05-12 @ 14:53:51
URL: http://awibring.wordpress.com/
Postat av: emelie

men butikschefen på telenor sa att det är svårt att få tag på simkort till iphone och att det blir dyrt :/

sen kan jag inte låsa upp den än för jag har inte haft den i ett år, plus att man måste väll jailbreaka den då?

2011-05-12 @ 14:55:27
URL: http://emelieebrandell.blogg.se/
Postat av: evelina

jailbreak + annat simkort :) det borde gå! min kompis beatrice som bor i LA har så.

2011-05-13 @ 09:06:33
Postat av: Anonym

okej! ja, jag ska snacka med tjejerna hur dem ska göra! vill inte lämna min iphone hemma ju!

2011-05-13 @ 09:10:57
Postat av: Sanna Carlsson

är sjukt avundsjuk, hoppas ni får det grrrymt bra! hur mycket kommer det kosta osv? pusssssss

2011-05-13 @ 10:25:42
Postat av: emelie

Man tar ju studielån från csn, tror det är typ 85 000 per termin, och vi ska vara där och plugga i två terminer! Puss på dig

2011-05-13 @ 11:37:41
URL: http://emelieebrandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0