true colors

now I see your true colors. äckel. jag visar ingen respekt för dig - du är så feg. jävla svin. i 5 månader fick du mig att tro att allt var bra? patetiskt. och du vågar inte ens träffa mig och säga förlåt? va en man och ta det du gjort för fan. kan inte förstå att jag älskat och litat på dig i 6 år, usch. vilket jävla svek - och du som alltid sagt att man ska vara ärlig, inte ljuga mot varandra? du har ingenting att säga till om längre. blir äcklad.
"jag har mått dåligt till döds", säkert. så jävla fegt att inte kunna säga det direkt, du är så jävla falsk. du är inte så bra som alla tror. "det är bara dina tjejkompisar som kommer tycka jag är dålig", haha bra självkänsla har du ju iallafall. nu ska jag inte ägna ett ord om dig i min blogg, du är inte värd det, äckel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0