what's the time?

ska jag behöva vara så här trött och ha så här ont i huvudet efter varje jobbdag? har sån ångest när jag går upp 04.30 varje morgon, vill bara ligga kvar i min sköna säng och sova. de är inte mänskligt att gå upp så tidigt! men kan inte säga nej till jobb, pengar kommer inte gratis, tyvärr.

tänkte snart åka och hämta ut min bikini som kom idag - hoppas den är snygg i verkligheten. men just nu sitter jag och kollar på klockor och känner att jag vill ha en till i samma märke, men i en annan färg.


den eller..


 den här,

eller den här?


Kommentarer
Postat av: isabelle

snyggaste michael kors ever!

vad kostar dom i Sverige?!

2011-03-26 @ 02:47:56
Postat av: Emelie

jag köpte min guldiga för 2000 svenska kr. vad kostar dem i USA? :)

2011-03-26 @ 12:49:17
URL: http://emelieebrandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0