21.03.11

helgen i stockholm var riktigt lyckad - hann med att äta sushi tre gånger, dricka vin med tjejerna, shoppat, se prins carl philip (!) och oskar linnros och såklart vart på en grym natt på münchenbryggeriet där ingrosso spelade! han va riktigt bra, grym stämning! dock fick jag så sjukt ont i fötterna (dåligt sko val) så sista timmen då han spelade led jag samtidigt som jag var helt exalterad. lägger upp lite fler bilder från helgen snart.


dessa skor blev mitt enda köp och jag älskar dem! de kommer från topshop. dags för sommaren att komma så jag kan börja använda dem tycker jag!

vi kom till eskilstuna vid 18.00 igår efter att ha missat tåget (för första gången) som skulle gå vid fyra. jag tillbringade sen min kväll i viktors famn. vi kollade på black swan - riktigt bra film. sen var det dags för mig att sova då jag skulle upp och jobba 05.30-14.00, mindre roligt. så nu är jag helt slut och tänker ta det lugnt hela kvällen tills de är dags att sova igen, fyfan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0