and it goes like this.


slänger upp en önske outfit nu innan jag går och lägger mig.

imorgon tänkte jag starta dagen med en löprunda innan frukosten. ska se till att det blir en rutin! har en perfekt runda att springa som inte tar allt för lång tid.

imorse åt jag kellogs red berries till frukost - och på baksidan av förpackningen ser jag att man kan köpa två spa produkter från make up store till priset av en. tänkte slå till på detta erbjudande faktiskt. jag menar, hur kan man inte? hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Matildis!

Två varv runt hästskon? ;) Pussss<3

2011-03-31 @ 23:51:34
Postat av: Emelie

haha nästan, tänkte ta något som är lite närmare, två varv runt kvarteret blir det :) puss på dig!

2011-03-31 @ 23:57:35
URL: http://emelieebrandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0