let's have a talk

Nu är jag hemma igen, sitter ute på altanen i solen och äter mammas cheesecake. ni som ätit den vet hur god den är, och ni som inte har, herregud ni har missat nått. tänkte lägga upp bilder på lite kläder jag fick med mig hem från stan (vad var det jag sa..) snart, så håll utkik.

midsommarhelgen har vart utöver mina förväntningar. så lyckat! på midsommar var vi 17 tjejer (!) hos frida hela dagen innan vi drog vidare mot dan och sedan vidare till liss. vill bara säga tack till alla som var med och gjorde den här kvällen! och på lördagen sedan, lagom bakis, så var det dags för min födelsedag. 20 år skulle firas med italiensk mat, släkt, vänner och presenter. måste säga att den här dagen blev lika lyckad som den innan! senare drog jag och några av tjejerna ut och satte oss på Grappa och drack lite vin. en perfekt födelsedag.

men helgen slutar inte här, utan på söndagen var det dags för 70 års firande av min kära morfar med släkt och massa vänner - har nog aldrig sett så många pensionärer på ett och samma ställe. men trevligt var det! och minst lika trevligt att träffa cathi som kommit från new york och ska vara här i några veckor framöver!

well, that's my weekend.. ser fram emot nästa helg redan, då jag och mina L.A tjejer åker upp till amanda i Stockholm för en utgång (och förmodligen lite shopping)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0