22.06.11

jag flagar, så jag inhandlade en body scrub idag och även ett läppbalsam.
gillar texterna på produkterna, du hittar dem på Kicks.

Idag jobbade jag bara halvdag så att jag skulle hinna med lite ärenden på stan. förde över pengar från min fond till mitt konto (ska ha med mig till L.A) och så fick jag mina personuppgifter till visumet stämplade och underskrivna på skatteverket. ä-n-t-l-i-g-e-n. och nu ska jag ringa min handläggare på kilroy som ska hjälpa mig fylla i den där jävla ds-160 blanketten som jag inte förstår mig på. snacka om att den här halvdagen behövdes! lite sushi blev det också, kunde inte motså att köpa med mig hem när jag var på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0