20.06.11

Den här dagen har haft sina ups and downs, det började med att jag stressade ner till stan när jag kom hem vid fem från jobbet för att gå till skatteverket och få mina personuppgifter (till visumet) underskrivna och stämplade. men skatteverket stängde 16.00, såklart. och regnet gjorde inte saken bättre. hann dock ta ett foto till visumet hos en fotograf, så nu är det avklarat. en till sak att pricka av, skönt!

nu till det som var bra, jag möttes av min lönespec. när jag kom hem från stan. jag trodde jag skulle få jätte lite lön denna månad eftersom jag vart sjuk och bortrest, men icke - vilken lättnad! skön lön, skönt avslut på en stressig dag. nu ska jag duscha, sen börja fylla i ds160-blanketten som man måste ha med till ambassaden, wish me luck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0