03.07.11

Igårkväll kom vi hem från en lyckad natt och dag i stockholm. efter ett antal glas vin hos amanda på fridhemsplan i fredagskväll gick vi till Solidaritet och stannade där hela natten innan vi drog och fixade nattkäk. riktigt lyckad natt, tack tjejer! hann även med lite shopping dagen efter, inhandlade ett par roströda shorts (slänger upp en bild senare).

när vi anlände med tåget igår kväll till eskilstuna så gick jag och lovisa direkt hem till evelina i hennes fina lägenhet precis vid sylvia och bara hängde och kollade på tsatsiki, morsan och polisen - så bra film. och vid halv ett rörde jag mig ner till Håpe's för att möta upp stina, lite spontat sådär.

jag och evelinas katt sigge som verkade gilla mig
lovis och amanda på frullen igår. lax bagel och latte - bäst dagen efter.

mina fina tjejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0