20110124

skit dålig uppdatering, skäms. men min data har fått virus och får tillbaka den i slutet av veckan, plus att det inte fungerar att skriva blogginlägg från min iphone. någon mer som har det problemet? så ska det inte vara tycker jag. sitter i alla fall just nu på min brors data en snabbis för att snällt uppdatera er om min vecka lite and so on.

hela veckan består av jobb, trist men nödvändigt, nu börjar sparandet inför resa. och på fredag smäller det då jag ska tatuera mig! hade gärna visat bild mer exakt men eftersom alla bilder finns på min data får ni vänta tills fredag. ska i alla fall göra en mycket liten text (litet textsnitt) vid båtbenet, typ på handleden men åt andra hållet. låter snurrigt men ni får se på fredag. de kommer bli hur bra som helst känner jag, är inte ett dugg nervös!

och på lördag är det maskerad, djungeltema. håller på och filar på utstyrsel, lite är färdigt. kommer bli hur kul som helst hoppas jag, behöver dock en röd klänning som går snett över bröstet, inte lätt att hitta dock.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Finns en röd klänning på Nelly som går snett över bröstet :) kram

2011-01-26 @ 14:59:28
Postat av: Anonym

Tack så jätte mycket för tipset! Tyvärr tror jag den inte hinner komma innan fredag då maskeraden är. Men tack ändå, ska kika!

2011-01-26 @ 15:19:07
URL: http://emelieebrandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0