18:13

nu har min kära data kommit tillbaka efter lagning, äntligen! började bli lite trångsynt att bara va inne på min iphone hela tiden. så nu sitter jag här, vilket jag typ gjort hela dagen. tänkte åka in och träna snart, köra ett kvällspass. min dag har bestått av planering av lite jobb och födelsedagsfiranden framöver. har även pratat lite med viktor som är i singapore nu, har fått känslan av att det är ett riktigt schyst land. så när han kommer hem i februari ska vi börja spekulera lite vart våran resa ska gå, spännande.

idag fyller även min fina vän amanda år, 20 år också! hon håller i en mycket het maskeradfest snart vilket jag ser fram emot, you rock! håller på och filar lite på utklädnad redan nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0