18.08.11

Idag ska vi ner till santa monica och leta lägenheter och ikväll ska vi tjejer bara hänga, gå ut och äta och strosa runt inne på victorias secret. pretty nice, älskar vs underkläder och bikinis. I'm in heaven!
och igår va vi nere i santa monica men då hängde vi bara på stranden med robban och tyler. älskar vädret alltså! firade robban hemma hos tyler senare på kvällen också!

Något speciellt ni vill veta? let me know. åh vad töntig jag känner mig som skriver varannat ord på engelska men det blir lätt så nu... ni får vänja er.

Kommentarer
Postat av: fridaaay

jag vill veta allt! hur känns allt? hade robbban några snygga vänner då? ;) krökat än? jag saknar er redan! :) love

2011-08-18 @ 21:41:40
Postat av: Emelie

haha sötnos! allt är bra, idag har vi kollat lägenheter och imorgon med! ja vi drack lite igår men det blev lugnt pga av vår jetlag...



Saknar dig med! puss

2011-08-19 @ 05:33:29
URL: http://emelieebrandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0