hard work work

jag ska inte klaga, men lite sliten blir man. jobbet i sig är lugnt, men långtråkigt och i längden kommer jag få ryggproblem, inte bra. kom nyss hem från åtta timmars jobb och la mig dirket i sängen! orkar inte ens gå upp och fixa käk tills imorgon, det kommer jag ångra imorgon bitti kan jag säga..
snart börjar jag dock söka mig runt på andra jobb, ska ändra om och fixa till mitt cv lite mer sen ska jag söka lyckan på andra ställen hehe!

imorgon har jag inga direkta planer än, måste ner på stan och inhandla lite things. på lördag dock ska jag träffa amanda, elin och karin. jag och amanda konstaterade nyss att vi är sugna på vin, ajdå denna helg också, inte bra amanda, eller? haha skit samma, vin är gott.
ne nu ska jag gå och och fixa käk och så ändå annars blir det stressigt imorgon, hoppas det finns något bra på tvn nu att somna till också.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0