guess it's time for some writing

Har funderat ett tag på att fixa en blogg för att skriva av mig lite, allt kan man ju inte uppdatera på facebook dag in och dag ut men med en blogg är det annorlunda antar jag så jag prövar.
sen kommer det visa sig med tiden om jag har något vettigt att skriva eller om det blir korta, ointressanta vardagsuppdateringar (vilket jag gissar på), men verkar som att det är något som inte går att undvika för någon!

idag är det dagen efter, dagen efter en lyckad kväll på nybron och fuse med tjejerna! vi hade en liten "hej så länge" middag för adina och frida som ska till norge och jobba ett tag nu framöver. så dagen efter betyder att jag ligger i sängen med datan i knät, tvn är på i bakgrunden och jag får sug efter godsaker och avsmak av alkohol. not so wierd after all.

tänkte lägga upp några bilder på vad som har inhandlats i helgen sen också, det får bli i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0