NYC





jag blir så sugen på att åka tillbaka till new york nu! speciellt när vädret där är så mycket skönare än här hemma. är så j*vla sugen på en frappucino på starbucks! tror jag drack den varje dag när jag var där. jag är så sugen på att se nya saker, och göra saker som man aldrig skulle kunna göra här hemma. och jag vill storshoppa speciellt mycket nu när dollarn ligger så bra till. vill komma bort från den här staden ett tag. som tur är så åker ju jag och viktor till stockholm i helgen, det ska bli så skönt!

imorgon börjar jag jobba kl 14 sen är jag ledig på fredag, då ska ja packa lite innan jag och viktor sticker. hoppas kunna fika med ida på dagen innan vi åker också om hon kan. gud vad jag saknar alla mina tjejer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0