morgonträning

imorse när jag och viktor vaknade upp så åt vi en god frukost, sen åkte jag och tränade på gymmet, sedan förbi tuna park och stadium för att köpa såna där tights som man tränar i, vet inte vad man kallar dom? sköna var dom i alla fall, kommer vara skönt att använda dom på gymmet i vinter när dom bruna sommarbenen svikit mig för denna säsong. jag har inte jobbat idag, antar att det inte finns något jobb för tillfället, hoppas ändå dom ringer ikväll eller imorgon och säger när jag kan jobba. vill ha cash

nu sitter jag bara och kollar tv och är sugen på sushi, ska lägga fram det som ett förslag till kvällsmaten ikväll. men det är nog bara jag som gillar det.
saknar amanda forsell som kommer befinna sig i stockholm nu för tiden, puss på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0