jag kan inte skilja på

ska snart upp till vårdcentralen och kolla upp halsen, har haft ont i en vecka nu så dags att kolla upp det. dock kanske det betyder att jag inte kan ha det lika roligt ikväll som jag hade tänkt mig (no alkohol for me?) men jag ska i alla fall med ut och ha kul, så ont gör det inte, de ser bara inte bra ut, men som tur är ser inte alla inuti min hals hehe.

så ikväll blir det utgång med några girls på Home, sen imorgon bitti åker jag upp till amanda i stockholm tills söndag, fan va kul det ska bli, blir nog utgång där uppe med skulle jag tro. plus lite shopping, sushi och mys, exakt som det ska vara! älskar stockholm på något sätt! hoppas på att lägga upp lite bilder på söndag från helgen, får inte glömma kameran.
och igår fick jag reda på att hon som vi bodde hos i new york (cathi) kommer hit i slutet av november, ska bli jätte kul att träffa henne och att få prata engelska för det var längesen nu.
tänkte införskaffa mig detta nagellack uppe i stockholm, har letat efter ett i samma färg men lyckas inte hitta något, så satsar på denna. vet att det är den dyrare varianten men vad ska man göra om man inte hittar ett budget alternativ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0