iphone 4 my love!

är så glad idag! har fixat nytt abonemang och iphone 4 är snart påväg till mig, gaah va glad jag är! köpte ett rosa skydd också, kommer bli så fin. så nu hoppas jag bara att det inte tar allt för många veckor innan den kommer, högst två hoppas jag. var även nyss nere en snabbis på stan och köpte biljett till make up stores tio års jubileum som är på lokomotivet den 4 december, fick reda på att jag kommer få en goodiebag samma kväll också bara för man var en av de 300 första som köpte den, värt det! så nu ser jag fram emot två saker kan man säga.
ser även fram emot helgen, på fredag blir det utgång på Home med tjejerna, sen på lördag åker jag upp till amanda i stockholm och stannar tills söndag. vi ska bara tat lugnt, shoppa lite och äta god mat, lovely.

ganska skönt, ska va ledig hela den här veckan, sen på måndag ska jag börja jobba igen, och då har jag ett schema att följa, fick veta att jag ska jobba hela hösten, skönt att det är långsiktigt, hatar när dom ringer och väcker mig och säger att man ska komma och jobba samma dag.


mamma och jag tog en fika på wayne's, blev en frappe för mig


köpte ett skärp också för mina byxor är för stora i midjan, riktigt nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0