hemma efter en grym helg

nu är jag hemma efter min och viktors helg i stockholm, väldigt lyckat! haha dock var det fullt på vapiano när vi tänkte äta där i lördags kväll, exakt det jag sa innan vi drog dig "men älskling tänk så är det fullbokat då?" men nej det trodde han inte alls det skulle vara, haha men så var det ju. så vi åt på ett annat ställe, lika mysigt det! efter så kollade vi på bio (som låg precis utanför hotellet), vi kollade på burried och jag vet inte vad jag ska säga om den filmen, den va bra men ja slutet, hmm det blev en besvikelse, i alla fall direkt efter, men dagen efter tyckte jag ändå attt slutet på filmen på något sätt va bra hehe. se den själva så får ni se vad jag menar.

självklart tog jag inte mycket bilder, som vanligt, skit tråkigt men de få jag tog ligger ute på facebook redan så. men tack för den här helgen älskling, vill redan tillbaka till hotellet hehe. måste bara nämna att jag blev grundlurad av han ett antal gånger under helgen, fattar inte att jag går på allt han säger, han kan hålla minen alltså haha! nämner inte vad för då framstår jag som om jag inte visste bättre..
ps. shoppingen är jag nöjd med, blev inte allt för mycket, tror de va bra. känner mig duktig som bara handlade sånt jag behövde :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0