håpe's och strippor

kvällen igår spenderades först på håpe's med några goa tjejer, god mat och efterrätt, mycket lyckat! dock var jag väldigt trött och när vi sedan gick vidare ut så pallade jag inte mer och åkte hem vid midnatt, min hals strejka och ja va väldigt trött. men när vi väl var ute så fick vi höra att det skulle komma två strippor och då va vi tvugna att stanna kvar tyckte vi och se när dom skämde ut sig haha, och de gjorde dom. aja men nästa helg kör vi har vi sagt, måste hitta festkänslan till dess bara.

idag är det söndag och det innebär mys med min älskling som kommer hit om ett tag. vi ska göra hemmagjord pizza ikväll och bara mysa, känns helt rätt. vet fortfarande inte om jag ska jobba imorgon, har inte hört något, hoppas dom ringer annars får man väll själv ringa upp.
peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0