dagens

dagen började med att jag och viktor åt på kebabhuset, inge sushi alltså, men han va svin hungrig och några få sushi bitar skulle inte nöjas i den magen kan jag säga. men det va gott ändå, sen åkte han och jobba och mitt uppdrag att lämna ut cv gick sådär, det är inte så många som ens anställer nu men en va ganska intresserad och skulle höra av sig förhoppningsvis lät det som. sen gick jag till banken och fixa till mitt sparkonto över internet, gick ju kalas bra så nu är det fixat. sen träffa jag upp min kära mormor som ville köpa en svart blazer som jag har från ungdomsavdelningen från hm, skit söt att hon också ville ha en sån!

men imorgon ska jag i alla fall jobba, skönt kan jag tycka. skriver mer imorgon, hejs
här är lite grejer från make up store som jag fick med mig hem också





Kommentarer
Postat av: evelina

tribrow och penseln är det bästa i min sminkväska alltså!

2010-10-12 @ 17:46:09
URL: http://lyktberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0