dagens igen

kom hem för ett tag sen från en dags jobb, ska jobba imorgon med och slutar halv två vilket är skönt. på kvällen imorgon ska jag och viktor på bio, tror filmen hette the other guys, den ska tydligen vara rolig. ska bli mysigt i alla fall, ska boka biljetterna snart. sen ska vi kolla vilken helg vi kan åka upp till stockholm och bara njuta på hotell, fan vad jag behöver det alltså, plus lite shopping. of course

idag när jag jobbade hade jag sjukt ont i huvudet, mådde illa och hade ont i halsen, not good. så nu ligger jag i min säng och bara tar det lugnt med lite piller bredvid mig. ikväll blir det tacos, älskar när man kommer trött hem från jobb och vet att man ska få något gott. food is my passion! aja enough for today, puss

lite bilder från champange frukosten på studenten, va bara tvungen att lägga upp några, saknar alla er!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0