bedtime

kom hem från jobbet för ungefär en timma sen, nu ligger jag i sängen och bara väntar på att ögonlocken ska kännas tunga så jag kan sova. imorgon ska jag och viktor hämta ut biljetterna till oskar linnros och käka på stan innan vi båda börjar jobba vid 2. kan ju säga att jag blev förvånad när han frågade - emelie ska vi boka biljetter till oskar linnros när han kommer till lokomotivet? haha sött, men förvånad blev jag. de ska bli kul, gillar hans låtar, plus att det är skönt att ha saker att längta till i dessa tider.

kom på att jag inte skrev vilken film amanda, jag och emelie kollade på uppe i stockholm i helgen. det blev i rymden finns inga känslor. den va bra, som tur var, både amanda och jag blev irriterade på han som är huvudrollen i början, men sen blev den bättre! lätt sevärd

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0