back to reality

måndag och jobb, kan va skönt, think cash. helgen hos amanda var bra, mysig men även inte som vi hade tänkt oss. efter vi vart och käkat sushi och kollat bio i lördagskväll så började jag må dåligt, hjärtat slog fort och det kändes i hela kroppen, efter ett tag började jag känna mig yr. så amanda och jag tillbringade fyra timmar på akuten på sankt görans sjukhus, kl 06.00 fick vi äntligen åka hem, vilken natt alltså, inte som vi hade tänkt oss. som tur var det inget fel på mig, men det gör bara visstelsen på akuten att kännas mer onödig. i alla fall, på söndagen sen när vi vaknat och inte fått tillräckligt med sömn så drog vi oss ned mot stan, shoppade lite och käkade. sen tog jag tåget hem på eftermiddagen och när jag anlände i eskilstuna var viktor där och hämtade mig, vilken service alltså!

dock blev det inga bilder från helgen, sa ju att jag är dålig att få med mig kameran in action. det blev inte så mycket shopping heller, ville spara det tills om två helger då viktor och jag åker upp, då har man fått lön och igår rekade vi bara runt och såg vad butikerna hade att erbjuda så att jag vet vad jag vill köpa sen (och det va en del grejer man hittade). fick  i alla fall med mig ett nagellack, strumpbyxor, linne och en bh.

ps. jag och viktor har bokat biljetter till oskar linnros konsert på lokomotivet den 19 november, mycket bra! sen en annan sak, när vi åt sushi i lördags så satt vi mitt emot två av förra årets paradise deltagare, christoffer och anneli, hehe kan va kul att nämna.

nu ska jag snart dra mig mot jobbet, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0