my medicin is killing me

efter en lugn och skön kväll hos jenn så skulle jag matilda och karin köra hem, och vi hinner inte mer än två minuter iväg från huset innan vi är en centimeter från att sladda ner i diket! fan va rädd jag blev! och ändå körde vi typ bara i trettio.. vinterdäcken på annars kör jag inte. förövrig var kvällen lugn som sagt, kände mig lite osocial när jag satt med iphonen titt som tätt men oj va jag älskar den, my new little baby.

när vi var hos jenn snackade vi om vinterjackor (inte så konstigt eftersom det kommit snö redan nu) och vi konstaterade att man måste ha en tjock och varm jacka, ja om man vill kunna överleva i vinter och inte behöva gå i ide. men jag har haft min vinterjacka nu ett tag och skulle vilja ha en ny, men tycker inte de finns så många man vill ha. hade man fått designa sin egen vinterjacka vet jag exakt hur jag skulle vilja ha den, skulle definitivt vilja ha fårull innuti min detta år, eller nu vad det heter.. men det blir väll att ha den gamla vanliga boomerang jackan som hela eskilstuna har i år igen (hehe)

imorgon blir det nog i alla fall utgång med några tjejer, men dock i ett nytkert tillstånd för mig. tar några tabletter för min hals, några jag aldrig tagit förut och dricker jag samtidigt som jag äter dessa så går det inte bra sa farbror doktorn, och det räcker nog för mig kan jag säga, ingen snefylla här inte.


bild från home i fredags


Kommentarer
Postat av: jen

nej, fan va synd! Var det vid en liten backe typ? :o

2010-10-23 @ 19:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0