the shopping part



här är två saker jag fick med mig hem från estocolmo. en slags skinn/mocka väst med fårull i som jag har över min skinnjacka (allt för att det ska bli varmare, vill inte börja använda vinterjackan än..) och sen ett par sockor som ja har till mina hunter stövlar. de är fleece innuti och stickat utanför precis som på bilden, hur sköna som helst, är jätte nöjd. kan ta en bild också när jag har dessa på mig, men det får bli en annan dag.
just nu håller jag på och ringer lite samtal angående jobb och liknande. vill egentligen träna men har fortfarande ont i ryggen så funderar på att åka tillbaka till naprapaten så får han kolla om det är bra eller inte..


Kommentarer
Postat av: Milla

Var har du køpt den væsten? :)

2011-11-11 @ 11:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0