something new

idag har jag och mami vart på stan och tuna park lite. köpte hårfärg så snart ska jag sätta igång att färga håret! köpte även dom sötaste och skönaste mystofflorna man kan tänka dig, har dom på mig nu, älskar dom. ikväll kommer viktor hit och myser igen, och imorgon, och övermorgon och över över morgon hehe, jätte mysigt. ut och käka någon kväll tänkte vi också, eller de är han skyldig mig hehe.


här är bild på godaste bageln som amanda och jag käkade till brunch på lördagen! med lax och massa gott, den måste jag äta fler gånger, en favorit direkt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

va köpte du för färg? :)

2010-11-08 @ 17:55:07
Postat av: emelie

en mellanbrun färg från schwarzkopf!

2010-11-08 @ 20:41:27
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0