six hours ahead

hemma efter en mysig helg i sundbyberg. alla mina senaste besök i stockholm har vart mysiga, men den här helgen behövde jag. vi åt god mat och bara umgicks. idag innan vi åkte hem va vi på ett nytt köpcenter i bromma (bromma blocks) som var jätte fräscht. de är typ gamla hangarer där man ställde flygplan i som man gjort om till ett enormt köpcenter med massa butiker som vi defenitivt inte har i eskilstuna, riktigt bra var de. köpte ett nytt iphone skal och lite smink från make up store.

nu kollar jag på inception och dricker glögg då det är första advent. imorgon börjar en hel jobbvecka på skiftinge igen. hoppas den här veckan går fort. saknar viktor, redan. men de är nog bara för att jag med vill ha värme, övertygad om det. kan det inte bara sluta snöa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0