she said: give me a call

kunde inte skriva igår, blev något fel med hela sidan, vilken blogg man än skulle läsa så funka det inte. men nu tänkte jag uppdatera lite. idag har jag jobbat, kom nyss hem och har precis tagit en varm dusch, skit skönt. ikväll ska jag hem till viktor och mysa, han åker ju på torsdag till thailand, kommer bli jobbigt och gud vad jag kommer sakna honom, men det kommer bli så skönt när han kommer hem sen, älskar den känslan när man äntligen får träffa en person efter en lång tids längtan :-)

imorgon tror jag att jag och viktor ska foto oss för en fotograf som heter maria som vi träffade i fredags på lokomotivet och hon ville så gärna fota oss så vi sa ja, hehe. ska bli roligt, har aldrig gjort något sånt förut. vi skulle få alla foton gratis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0