monday morning

ungarna fick sovmorgon, eller ja glömde nycklarna till klassrummen så det betyder att min nästa lektion börjar kl ett. segt att gå upp tidigt sen klanta sig totalt för att seda köra hem igen och lägga sig. men det gjorde inte lärarna någonting tydligen. så nu ligger jag i min säng och kollar tv och pratar med viktor lite på facebook :-)
efter jobbet ska jag träna, sen är det måndags tv som gäller ikväll, jag älskar måndagar på 3an, nästan ända bra dagen/bra programmen.
vet inte hur många eller vilka som läser min blogg dagligen, men trodde inte det skulle vara så många som det faktiskt är, vilket är kul (känns skit löjligt att skriva så här) men vill ni att jag skriver om något speciellt?


Kommentarer
Postat av: Sara

lägg gärna upp mer bilder på tex vad du shoppar osv :)

2010-11-29 @ 15:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0