inväntar kvällens festligheter

trodde verkligen inte jag skulle orka träna. hade ingen ork alls, men det gick ju bra. eller bra och bra vet jag inte, men sprang gjorde jag och efter 35 min på löpbandet var jag död. bokstavligen död. benen orkade knappt gasa eller bromsa när jag körde hem sen..
Ikväll blir det utgång, nybron it is, och innan befinner vi oss ett stenkast därifrån hos fröken hugosson. har precis gjort en liten beställning av mamma från systemet också så det kommer bli lyckat hoppas jag, om hon kommer hem med rätt vin det vill säga..

pratade lite med peterson från new york inatt som kommer hit om två veckor. undrade om det var något jag ville att hon skulle köpa med sig. hmm tror det blir lite panties från victorias secret faktiskt. älskar deras underkläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0