feels like home too me

kom nyss hem från viktor. han blev upphämtad av filip och nu är dom nog på arlanda. är avundsjuk, vill med komma bort till värmen nu. och de första jag kom på när jag kom hem var att jag glömt min iphone laddare hos honom, great emelie. får åka och hämta den sen, men då kommer han inte vara där, tomt. tomt för mig och hela hans familj kommer det vara i två månader nu. tur att jag åker ner dit om en månad, tacka fan för det.

imorgon ska jag mysa och bara ta igen mig med lovisa och jennifer. ska bli så skönt att träffa dom nu efter all denna kaos och dessa känslomässiga dagar. och på lördag morgon åker jag upp till stockholm för att hälsa på och umgås med peterson som kommer och hälsar på oss alla från new york, har verkligen längtat! fick nyss ett mms på trosorna från victorias secret hon köpt till mig. dock va hon väldigt osäker på om jag kunde ha dom, då hon hade lagt fram sin blackberry bredvid trosorna och dom ungefär va i samma storlek (enligt henne).. komiskt. håller inte med henne haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0