dagens


Här är västen som jag köpte i stockholm förra helgen, den kommer från topshop.

kom nyss hem från frisören, blev helt okej nöjd men man märker skillnad från frisör till frisör. nästa gång klipper jag mig fan hos nina prenker ändå, även fast ja tycker de blir lite dyrt så blir jag ändå alltid nöjd där och så stor skillnad var det inte på kostnaden där jag klippte mig nu faktiskt. man vill ju att frisören ska se säker ut när hon klipper, det gjorde inte hon som klippte mig idag inte..
ska in till tuna park igen sen, mamma och jag hade tänkt åka in men hon ångra sig sen erbjöd sig viktor. så får se vad jag får med mig hem. letar efter vinterskor men det är inte lätt att hitta. men jag hittade en långklänning från jc som jag tänkte köpa och inviga i thailand sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0