be prepared for anything

gårkvällen blev ju inte som vi hade tänkt oss, inte för någon av oss tror jag. jätte trevligt hos matilda innan men sen när vi kom till nybron blev det en flopp (tycker jag iallafall), kände inte en enda människa, ingen va ute! så tror vi var där högst en halvtimma, sen var det bara att vänta på bussen som skulle gå nån timma senare.. som tur var träffade jag petra och emma som jag kunde äta med. sen satte sig emma och jag oss på bussen och pratade sorgliga filmer hela vägen hem haha.

ikväll vet jag inte vad som står på schemat, återstår att se. imorgon ska vi iallafall få träffa våran efterlängtade adina! och senare på kvällen blir det mys med älskling. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0