bad update

ja, dålig upptadering dom två senaste dagarna men jag har haft fullt upp. har jobbat långa dagar och sovit hos viktor så har inte kunnat skriva. nu ska jag snart dra och jobba igen men imorgon är jag ledig så då skriver jag lite om planerna inför helgen osv.
ska skriva lite om min mardröms kväll/natt då också. snökaos, bilkaos och annat kaos.. men nu tycker jag det är ganska mysigt med snö, bara det inte det blir snöstorm och slask så är jag väll nöjd anatar jag. inte för att jag gillar vintern, inte alls faktiskt men nu vill jag ändå klä mig varmt med massa varma och sköna kläder! på tala om, måste hitta ett par vinterskor. ser framför mig hur jag vill ha dom, men har inte hittat några som faller mig in. så typiskt


Kommentarer
Postat av: Anonym

visa det du shoppade i sthlm :)

2010-11-12 @ 00:34:14
Postat av: Anonym

jag shoppade faktiskt inget i stockholm denna helg när jag hälsade på amanda. eller menar du förra helgen? det har jag redan lagt upp isåfall :)

2010-11-12 @ 01:26:52
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0