wish list

kom på att jag skulle skriva vad jag önskar mig i julklapp ju.

jag önskar mig den här boken, influence heter den. den handlar om mary-kate och ashley olsens liv. om jag inte såg fel köpte mamma den när vi var i stockholm, så so far so good.


önskar mig även en make up kurs på make up store, då man även får välja produkter för samma summa. en prisvärd och alltid lika bra present, tycker jag.

sen önskar jag mig ett par skor från scorett som jag tyvärr inte tror finns i eskilstuna. eller? någon som vet?


och en stående stor ljuskrona (vet inte om det heter så), som jag vet att jag redan får, mamma är inte så smart.
till sist har jag sagt att jag önskar mig pengar - alltid bra. lite extra till thailand tänkte jag! sen är thailands resan en present i sig från mormor och morfar, det får jag inte glömma kanske hehe.

så, det där var min önskelista till julafton, kort och gott. nu ska jag kolla på ebbas stil sen sova, känner på mig att jag kommer sova djuuuuupt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0