victorias secret

Nyss hemkommen efter ett tungt jobbpass. fick kämpa för att hålla ögonen öppna, tiden gick hur sagta som helst. en överraskning var dock att ånedal jobbade på samma jobb som mig idag, så jag hade trevligt sällskap på lunchrasterna i alla fall.
just nu ska jag kolla på paradise hotel, sen är det ebbas stil på ettan. det är omöjligt att somna direkt när man kommer hem och har jobbat så här sent. man är hur trött som helst när man jobbar, men när man kommer hem blir man typ pigg.

juste, när jag kom hem möttes jag utav en överraskning! min beställning från victorias secret hade kommit, älskar deras panties! hade även en elle tidning i mitt rum som kom idag som jag just nu sitter och små kollar i, like it. nej nu ska jag fortsätta kolla på paradise, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0