keeps me satisfied

Nu har jag bestämt mig. iallafall en utav tatueringarna, den andra vet jag inte vart jag vill ha än så den väntar jag med, viktigt tycker jag. men ska iallafall göra en, tänkte boka tid när jag kommit hem från thailand i januari (eller så bokar man nu tills januari, mm smart)
den kommer inte vara stor men oj vad jag är säker på den, det känns rätt. har hittat rätt ställe om man säger så!
nyss ringde viktor mig från thailand, skit glad blev jag! jätte kul att höra hans röst även fast de bara va en vecka sen haha.. pga avståndet antar jag. dom har dåligt väder i phuket så han ska gå en dykarkurs några dagar nu. sen berätta han också att han absolut kommer till mig i ao nang efter nyår, can't wait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0