home spa


Prövade just den här produkten från make up store som fanns i goodiebagen från modevisningen i helgen. jätte bra va den! man blir len som en babyrumpa i ansiktet!

på tal om modevisningen på lokomotivet i lördags. det var kul att göra något annorlunda innan en utgång! efter modevisningen åkte jag jennifer och amanda till adina där hela gänget var innan vi skulle åka tillbaka till lokomotivet. dock va vi typ bara där sista timman eftersom våran taxi blev avbokad på något konstigt sätt. så vi var inte så glada på taxin.. men när vi väl var där va det bra! efter gick jag och amanda till subway sen vidare till en taxi (vi orkade inte gå hem haha) och jag sov hemma hos viktor, tomt att sova själv i hans säng.. om typ 3 veckor ses vi i thailand och gud va glad jag kommer vara då! det kommer bli magiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0